Dit is een doe-het-zelf voor het vervangen van de PCV-klep op onze VT's. Zoals Samool in de thread http://www.velosterturbo.org/forum/veloster-maintenance/6105-all-one-maintenance-part-numbers.html vermeldde, moet de PCV-klep elke 15-20k mijl worden vervangen. Ik zit er momenteel middenin, dus ik besloot waarom niet... Zoek uw PCV-klep... onder de afdekking...
Verwijder de Corbin-klem (spanklem) en schuif de slang eraf... verwijder het schuim... wat dat ding ook is. Neem uw nieuwe PCV
Ik heb een beetje teflon op het uiteinde aangebracht en het er weer in geschroefd... NIET TE strak. Handvast
Bevestig de schuimrubberen bumper opnieuw... slang... schuif de klem met spanning erover... test nu met draaiende motor, luister naar lekken... klaar. Negeer de extra slangen die lopen vanwege mijn olie-opvangsysteem... of je er nu een hebt of niet, het vervangen van de PCV-klep moet worden gedaan volgens de handleiding (beter veilig dan sorry) en extra slangen of niet veranderen geen enkele stap. Laat het me weten als ik iets gemist heb...