To jest instrukcja DIY dotycząca wymiany zaworu PCV w naszych VT. Jak wspomniał Samool w wątku http://www.velosterturbo.org/forum/veloster-maintenance/6105-all-one-maintenance-part-numbers.html, zawór PCV powinien być wymieniany co 15-20 tysięcy mil. Obecnie jestem w połowie, więc postanowiłem, dlaczego nie... Znajdź swój zawór PCV... pod osłoną...
Zdejmij zacisk Corbina (zacisk napinający) i zsuń wąż... usuń piankę... cokolwiek to jest. Weź swój nowy PCV
Nałożyłem trochę teflonu na koniec i wkręciłem go z powrotem... NIE ZA MOCNO. Dokręcone ręcznie
Ponownie zamocuj zderzak z pianki... wąż... przesuń zacisk z napięciem... przetestuj teraz z włączonym silnikiem, posłuchaj, czy nie ma wycieków... gotowe. Zignoruj dodatkowe węże biegnące z powodu konfiguracji mojego zbiornika oleju... niezależnie od tego, czy go masz, czy nie, wymiana zaworu PCV powinna być wykonana zgodnie z instrukcją (lepiej zapobiegać niż leczyć), a dodatkowe węże lub nie nie zmieniają żadnego kroku. Daj mi znać, jeśli coś pominąłem...


